شصت و چهارمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد

شصت و چهارمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه 24 تیر ماه سال جاری، شصت و چهارمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. 

حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه دکتر ثریا دوست محمدیان، دکتر بنفشه منصوری، دکتر فاطمه پاک نظر و دکتر عاطفه اصحابی از استادیاری به دانشیاری و همچنین تبدیل وضعیت استخدامی این افراد از پیمانی به رسمی آزمایشی موافقت شد و موافقت با ارتقاء مرتبه دکتر مینا سادات میرشجاع از مربی به استادیاری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.

 

  • کد خبر : 52709
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر