شصت و پنجمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه یکم آبان ماه سال جاری، شصت و پنجمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه دکتر مرجان بهرامی نسب و دکتر سمیه فلاح نژاد از استادیاری به دانشیاری و همچنین با تبدیل وضعیت استخدامی حسین داوری، دکتر مرجان بهرامی نسب و دکتر سمیه فلاح نژاد از پیمانی به رسمی آزمایشی موافقت شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.