شصت و پنجمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

شصت و پنجمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه یکم آبان ماه سال جاری، شصت و پنجمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه دکتر مرجان بهرامی نسب و دکتر سمیه فلاح نژاد از استادیاری به دانشیاری و همچنین با تبدیل وضعیت استخدامی حسین داوری، دکتر مرجان بهرامی نسب و دکتر سمیه فلاح نژاد از پیمانی به رسمی آزمایشی موافقت شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.

 
 
 
  • کد خبر : 53917
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *