شصت و ششمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه یازدهم دی ماه سال جاری، شصت و ششمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه دکتر سیف الله علایی از استادیاری به دانشیاری و همچنین با تبدیل وضعیت استخدامی دکتر سیف الله علایی از پیمانی به رسمی آزمایشی و دکتر عباس زیاری از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی موافقت شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.