شصت و سومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری، شصت و سومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر علی اکبر شعبانی از دانشیاری به استادی و دکتر علیرضا خوشدل از استادیاری به دانشیاری و همچنین با تبدیل وضعیت استخدامی دکتر علیرضا خوشدل از پیمانی به رسمی آزمایشی نیز موافقت شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.