سومین جلسه شورای دانشگاه در سال جاری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه پنجم تیر ماه سال جاری جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونین و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه درخواست های واصله از سوی حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون مانند دستورالعمل حمایت از پژوهشگران و فناوران مبنی بر بازنگری سیاست های تشویقی انتشار مقالات در مجلات بین المللی، نحوه واگذاری تدریس دروس رشته مدیریت، بررسی اشتراک پایگاه های اطلاعاتی الکترونیک و اختصاص فضای مورد نیاز و مجوز راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان در دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین روسای دانشکده ها و سایر اعضاء نیز طرح ها و پیشنهادات واحدهای مربوطه را بیان کردند و مقرر شد مواردی از این طرح ها مورد بررسی قرار گیرد.