سفر نوروزی دکتر قدس رئیس دانشگاه به شهرستان گرمسار درراستای بررسی روند ارائه خدمات سلامت در نوروز ۱۴۰۴
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز یکشنبه سوم فروردین ماه ۱۴۰۴، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان دبیر ستاد نوروزی دانشگاه در نوروز ۱۴۰۴ با سفر به شهرستان گرمسار، روند ارائه خدمات نوروزی در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.
در این اقدام علی همتی سرپرست فرمانداری گرمسار، دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، دکتر اکبری سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار و مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ شهرستان نیز حضور داشتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق هیأت همراه با حضور در بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار، درمان بستر ایوانکی و کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) گرمسار، ضمن حضور در بخش های مختلف این مراکز درمانی و گفتگو با کارکنان و بیماران بستری در بخش ها، سال نو را تبریک گفته و به بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی پرداخت.
دکتر کامران قدس و هیأت همراه از بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گرمسار، پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی گرمسار و ایوانکی نیز بازدید کرده و با بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات در این حوزه ها، ضمن عرض تبریک، از زحمات و تلاش های این عزیزان درراستای ارائه خدمت رسانی به مسافران نوروزی قدردانی کرد.