سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان گرمسار درراستای بررسی وضعیت حوزه سلامت این شهرستان

سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان گرمسار درراستای بررسی وضعیت حوزه سلامت این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه هفتم مرداد ماه 1403، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر محمد حسن تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه درراستای بررسی روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه، به شهرستان گرمسار سفر کردند.

در این سفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق هیات همراه در نشست هم اندیشی پیرامون ارتقای بیش از پیش خدمات حوزه سلامت شهرستان گرمسار با مهندس یاسر عربی نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

دکتر کامران قدس به ارائه گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه های آتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان های گرمسار و آرادان پرداخت و بیان نمود: سلامت امری است که به همه دستگاه‌های اجرایی در جامعه مرتبط می شود، لذا سایر ارگان های سلامت محور نیز باید در ارتقای سلامت جامعه به دانشگاه کمک نمایند.

وی با تاکید بر تاثیر توسعه بیش از پیش دانشگاه بر ارتقاء سلامت مردم استان، گفت: با همراهی و تعامل مسئولان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه و استفاده از ظرفیت نمایندگان پرتلاش استان در حوزه سلامت دوشادوش یکدیگر برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم عزیز استان تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بحمدالله خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت این استان ارائه گردیده است که این نشان از ارائه خدمات مطلوب شما و همکارانتان در مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است، که از همه همکارانتان تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منان برای همه دست اندرکاران حوزه سلامت استان توفیق روز افزون را خواستارم .

در ادامه موضوعات مختلف بهداشتی و درمانی شهرستان گرمسار مطرح و مسئولان استانی و شهرستانی در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این سفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق هیات همراه درراستای بررسی وضعیت حوزه سلامت شهرستان گرمسار از بخش های مختلف بیمارستان معتمدی گرمسار به ویژه ️وضعیت سامانه و سیستم سرمایشی بیمارستان معتمدی گرمسار، بازدید نمود و ضمن دیدار با کادر درمان و کارکنان بیمارستان، به بررسی روند ارائه خدمات درمانی پرداخت و همچنین نشست هم اندیشی درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات درمانی در بیمارستان معتمدی گرمسار با حضور مسئولان حوزه سلامت استان سمنان و شهرستان گرمسار برگزار شد.

لازم به ذکر است: در این برنامه ها دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و دکتر محمد مومنی سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار نیز حضور داشتند.

 

 

 

  • کد خبر : 52832
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر