رایزنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و علیرضا مصدق مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه در حوزه امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور حضور یافتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برگزاری نشست های جداگانهای با معاون عمرانی امور سلامت، رئیس امور سلامت و امور اجتماعی و معاون هزینهای سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.
در نشست دکتر قدس با مهندس حسینی معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری های لازم درراستای اعتبارات طرح توسعه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)، طرح های آموزشی، احداث بیمارستان دوم دامغان، افزایش فضاهای آموزشی در دانشگاه،توسعه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر ، توسعه دانشکده پزشکی و ایجاد فضای آموزشی در محوطه بیمارستان کوثر و مسائل مربوط به حوزه شهرستان های گرمسار و آرادان و مهدی شهر توسط مسئولان انجام شد.
همچنین افزایش اعتبارات جاری برای پرداخت حقوق و... کارکنان دانشگاه، افزایش اعتبارات حوزه دانشجویی، احداث خوابگاه متاهلین، پاداش بازنشستگان، اصلاح قانون ارزش افزوده و اعتبارات ماده 37 و مطالبات کادر درمان و اعضای هیات علمی در دیدار با دکتر عوض پور رئیس امور سلامت و امور اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری و در این نشست با افزایش تخصیص توسعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) با پیشنهاد دکتر عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی موافقت شد و همچنین پیشنهاد حذف کسر 3 درصد از درآمد اختصاصی (اعتبارات متوازن) و حداقل حذف کسر از درآمد دارویی دانشگاه و پیشنهادهایی نیز از سوی دکتر عوض پور در اصلاح مواردی در قوانین بودجه کشور مطرح شد.
در نشست با دکتر نوری خواه معاون هزینه ای سازمان درخواست افزایش اعتبارات لازم پیرامون پرداخت مزایای کارکنان، در نشست با مشاوران معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خواست مساعدت پیرامون ارائه راهکارهای عملیاتی در قوانین بودجه و سایر قوانین پیشنهادی از سوی سازمان برنامه و بودجه و تغییر دیدگاه های موجود و نگاه حمایتی به حوزه سلامت مورد بررسی قرار گرفت.