دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با جانبار سرافراز به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با جانبار سرافراز به مناسبت هفته دفاع مقدس

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، در روز سه شنبه 4 مهر ماه 1402، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و جمعی از کارکنان، بسیجیان و امور بانوان شبکه ضمن برگزاری مراسم گلباران مزار شهدا، با حضور در منزل جانبار سرافراز علی نیک نژاد، از صبر و مجاهدت آنان در دوران دفاع مقدس تجلیل نمودند.

دکتر بهرام قدس در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های با بصیرت شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

وی افزود: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی مدنظر قرار گیرد و امنیت و پایداری نظام امروز مرهون رشادت های این ایثارگران در گذشته است.

در پایان این دیدار پس ازشنیدن سخنان و بازگویی خاطرات توسط جانباز سرافراز نیک نژاد با تقدیم لوح سپاس و هدایایی از وی تجلیل شد.

  • کد خبر : 46626
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *