دیدار رئیس موسسه تامین درمان بسیجیان استان سمنان با ریاست دانشگاه

دیدار رئیس موسسه تامین درمان بسیجیان استان سمنان با ریاست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز چهارم اردیبهشت ماه 1402، منصور باقریان رئیس موسسه تامین درمان بسیجیان استان سمنان با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بیان اهمیت سلامت در جامعه و برگزاری نشست های مشورتی در این حوزه را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست.

دکتر کامران قدس گفت: با همکاری و تعامل بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سازمان های سلامت محور همچون بیمه تامین اجتماعی که در تامین سلامت مردم نقش بسزایی دارند، شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات و در نتیجه افزایش سطح سلامت در جامعه خواهیم بود.

همچنین در این نشست رئیس موسسه تامین درمان بسیجیان استان سمنان نیز ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مطلوب خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: ما افتخار داریم در موسسه تامین درمان بسیجیان استان سمنان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نظام سلامت ارائه نماییم.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون تعامل و همکاری بیشتر فی ما بین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

  • کد خبر : 43558
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *