دیدار رئیس دانشگاه و نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با مقام عالی وزارت بهداشت
پیگیری ارتقا سطح خدمات دهی بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با دکتر بهرام عین اللهی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وزارت متبوع دیدار و گفتوگو کردند.
نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه از توجه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمنان و حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد و در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به بیان گزارشی از آخرین وضعیت حوزه سلامت مجموعه تحت پوشش این دانشگاه پرداخت و توضیحاتی پیرامون اقدامات انجام شده توسط این دانشگاه درراستای پروژه های دردست احداث، روند اجرای برنامه های سلامت محور و... بیان نمود.
در این نشست پیرامون توسعه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر از ۳۰۰ تخت بیمارستانی به ۸۰۰ تخت، تقویت اعتبار جهت تکمیل و راه اندازی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان استان سمنان، تاسیس و راه اندازی دانشکده فناوری های نوین علوم پزشکی، نیاز به خوابگاه دانشجویی و ضرورت اقدام فوری در ساخت خوابگاه متاهلی و مجردی، تسریع در واگذاری یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به بیمارستان پانزده خرداد مهدیشهر، تامین اعتبار جهت بازسازی بخش زنان و زایمان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) گفتگو کرد و دستورات وزیر جهت پیگیری و اقدام صادر شد.