دیدار رئیس دانشگاه با بانوان شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر

دیدار رئیس دانشگاه با بانوان شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی اکرم(ص) ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه 1402، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در تمامی واحدهای ستاد مرکزی دانشگاه، با بانوان شاغل در این ستاد به نمایندگی از جامعه بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار کرد و این مناسبت بزرگ را تبریک گفت..

در این آئین که این آیین که به همت امور بانوان و مشارکت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه برگزار شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اهدای گل و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، این ایام  را به این عزیزان تبریک گفته و از زحمات و تلاش های بی دریغ آنان در پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کرد. 

لازم به ذکر است: به این مناسبت فرخنده، هدیه‌ای برای تمامی بانوان شاغل در تمامی حوزه های تحت پوشش دانشگاه در رده های شغلی مختلف به طور یکسان واریز شد.

برای مشاهده تصاویر کلیک نمایید

  • کد خبر : 48898
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر