دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط، آئین اختتامیه دومین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی اهدای جایزه استانی جوانی جمعیت استان سمنان در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در این آیین شوشتری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، همتی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی، اجرایی استان و برگزیدگان این جشنواره حضور داشتند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این آئین بیانپنمود: موضوع کمبود جمعیت در سطح کشور و استان سمنان موضوع بسیار حائز اهمیتی می باشد که باید با اقدامات مناسب و ارائه طرح های تشویقی این مانع را از میان برداریم.
شوشتری با تاکید بر اینکه موانع اقتصادی موجود در حوزه جوانی جمعیت باید مشخص و پس از آن با برنامه ریزی مدون برطرف شود، گفت: از مجموعه های مردم نهاد در این حوزه جهت اقدامات انجام شده تشکر میکنم و درخواست می نمایم راهکارهای مناسب در حوزه ازدواج و افزایش جمعیت را ارائه دهند.
وی افزود: از خیرین عزیز درخواست می کنم مانند گذشته که همیشه در جامعه و در حوزه های مختلف پیشگام بوده اند با انجام اقدامات خیرانه مانند تهیه جهیزیه باعث ازواج جوانان و در نتیجه افزایش جمعیت باشند.
اهدای جوایز به برگزیدگان دومین رویدلد استانی جوانی جمعیت، پخش کلیپ و اجرای سرود از دیگر برنامه های این آئین بود.
لینک کوتاه خبر :