دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درراستای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی، از اعضای هیات علمی، اساتید، دانشگاهیان، کارکنان، دانشجویان و آحاد مردم شریف ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی و شاخصهای مهم مردمسالاری دینی به شمار میرود و برای تحقق مردم سالاری دینی لازم است که در انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم و همانطور که امامین انقلاب تاکید کرده اند، شرکت در انتخابات یک وظیفهی شرعی است و به لحاظ مسئولیت فردی و اجتماعی نیز شرکت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.
اساتید و دانشجویان گرامی، ملت فهیم ایران، با احترام به مقام شهدای خدمت، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان شهیدشان و در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاستجمهوری و شرایط ویژه ای که در آن قرار داریم بطور یقین انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته های ملت شنیده شود واراده دولت ها برای تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.
به خوبی می دانیم که آینده فرزندان عزیز این سرزمین، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، درگرو مشارکت در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.از این رو، حضور عزیزان دانشگاهی در پای صندوقهای رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که میتواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه های کشورمان داشته باشد.
از مردم شریف استان سمنان، اساتید محترم، دانشجویان عزیز و کارمندان شریف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان دعوت مینمایم که در روز جمعه 8 تیر 1403 با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رأی، در پیشبرد اهداف و برنامههای کشور و ناکامی دشمنان سهیم باشند و با حضور حداکثری خود به جهانیان نشان دهند که همچنان به نظام و انقلاب وفادار و متعهد هستند.
به امید سرافرازی ایران اسلامی
رئیس دانشگاه