دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای شرکت در دومین رویداد «سهم من از جوانی ایران»
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران» خبر داد.
دکتر کامران قدس بیان کرد: با توجه به پیشرو بودن هفته و روز ملی جمعیت، فراخوانی از سوی ستاد ملی جمعیت در بخشهای هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران دستگاههای اجرایی، سازمانهای مردمنهاد، شرکتها و موسسههای خصوصی، مدیران و نخبگان با شاخصهای مختلف اعلام شده و علاقهمندان میتوانند در این رویداد ملی و استانی بهصورت همزمان شرکت کنند.
وی افزود: در راستای امر مهم خانواده، مادرانی که دارای بیشترین فرزند باشند یا مادران دهه ۶۰ که حداقل چهار فرزند دارند یا مادرانی که با وجود مشغلههای اجتماعی و فرهنگی، چند فرزند دارند با ارسال مدارک خود میتوانند در این رویداد شرکت کنند، در حوزه مدیران نیز کسانی که با اقدامات خلاقانه در حوزه جوانی جمعیت، کاری را به نفع جامعه و کارکنان انجام دادهاند، میتوانند در این بخش شرکت کنند.
رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در حوزه نخبگان، پژوهشها، تحقیقات و مقالات علمی در موضوع جوانی جمعیت مد نظر است، بیان کرد: علاقهمندان برای شرکت در این رویداد در حوزه رسانه اخبار و تولید محتوای مربوط به جوانی جمعیت، در حوزه دستگاههای اجرایی وظایفی که برای دستگاهها در راستای جوانی جمعیت تعریف شده و بیشترین اثرگذاری که دستگاهها داشتهاند و مجموعه فعالیتهای که در حوزه جوانی جمعیت انجام شده است، میتوانند بهصورت همزمان در دو سطح ملی و استانی آثار خود را ارسال کنند.
دکتر قدس با بیان اینکه داوری در سطح ملی و استانی بهصورت جداگانه انجام خواهد شد، گفت: ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت ماه است. برای ارسال آثار در سطح ملی سایت www.jameyat.ir و برای ارسال آثار در سطح استانی در پیام رسان ایتا به آیدی زیر و شماره دبیرخانه رویداد ۳۳۴۴۳۴۵۱ و ۲۱۲۹۱۴۲ در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است: فرم های رویداد و شاخص های ارزیابی از طریق کانال پیام رسان ایتا به آدرس زیر قابل دریافت می باشد.