دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جمع 12 دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی کشور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جمع 12 دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی کشور و کسب سطح عالی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی خبر داد.
دکتر کامران قدس بیان نمود: با توجه به اینکه سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری برای بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور امری ضرورری است، ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در جشنواره شهید رجایی هر سال در دو بعد شاخصهای عمومی و اختصاصی در سطوح ملی و استانی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامهریزی استان ها انجام می شود.
وی افزود: در همین راستا در نامه ای از سوی دکتر طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1402 دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه اجرایی و با توجه به اهتمام تمامی اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با کسب بیش از 90 درصد امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح عالی قرار گرفت.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این موفقیت را به رئیس، معاونان، مدیران و کارکنان خدوم این دانشگاه تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی موفقیت بیش از پیش می نماید.
لازم به ذکر است: دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان، اصفهان، خراسان شمالی، البرز، تربتحیدریه، شیراز، ایلام، هرمزگان، زنجان، شاهرود، لارستان و لرستان با کسب بیش از نود درصد امتیازات در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی در سطح عالی قرار دارند.