حضور معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان سمنان در بیمارستان ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر عباسعلی طاهریان اولین رئیس دانشکده علوم پزشکی استان سمنان و معاون علوم پزشکی فعلی دانشگاه آزاد استان سمنان در روز سه شنبه هشتم شهریور ماه با همراهی دکتر نعمت الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حضور در بیمارستان ولایت، با دکتر غلامرضا محمدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و رئیس سابق بیمارستان ولایت، دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت و دکتر علیرضا مصاحبه مدیر بیمارستان ولایت دیدار نمود.
دکتر محمدی ضمن تقدیر از توجه دکتر طاهریان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان سمنان، بیان داشت: ما خاطرات بسیار خوبی از دوره همکاری با آقای دکتر طاهریان داریم، افکار و خدمات جهادگرانه دکتر طاهریان همشیه انگیزه و مشوق ما و دیگر همکاران در ارائه خدمت بود.