حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جلسه کمیسیون دانشجویی استان سمنان

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جلسه کمیسیون دانشجویی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز یکشنبه نوزدهم آذر ماه سال جاری کمیسیون دانشجویی استان سمنان به ریاست مهندس هاشمی استاندار سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و بیش از ۴۰ نفر از روسا و مدیران دانشگاه های استان و جمعی از نمایندگان دانشجویان در دانشگاه سمنان‌ برگزار شد.

در این اقدام ارزشمند که با هدف گرامیداشت روز دانشجو و به منظور ارج نهادن به مقام علم و دانش ، پس از بازدیدهای مختلف استاندار از خوابگاه دانشجویان و همچنین برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شده بود، استاندار سمنان با تاکید بر اینکه دانشجویان ، نماد خود باوری و زمان شناسی هستند، گفت: با هوشیاری دانشجویان و اساتید، فضای دانشگاه های ما منطقی و همراه با گفتگو است.‌

مهندس سید محمدرضا هاشمی ادامه داد: در شرایط حساس امروز ، دشمنان سعی در به انحراف گشاندن جنبش دانشجویی دارند که لازم است، همه دانشجویان در این زمینه هوشیار باشند.‌ دانشجو متعلق به آینده است و بی شک کشور در آینده بدست فارغ التحصیلان دانشگاه باید اداره شود.‌

وی بیان داشت: پیگیری مطالبات مطرح شده توسط نمایندگان دانشجویان و رفع مشکلات دانشگاه ها را جزو وظایف خود دانسته و با جدیت به انجام خواهیم رساند. آمادگی داریم تا نسبت به تامین زمین برای اساتید و کارکنان دانشگاه های استان اقدام نموده و تسهیلات لازم را اعطا نماییم.‌

استاندار سمنان تصزیح نمود: دانشگاه های استان با همکاری واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به اجرای طرح بورسیه تحصیلی اهتمام جدی داشته باشند. تسهیلات ارزان قیمت در راستای ایجاد اشتغال ، در اختیار دانشجویان و شرکت های دانش بنیان قرار خواهد گرفت.

 

  • کد خبر : 48396
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر