حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در برنامه تلویزیونی طبیب از شبکه سوم سیما
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در برنامه تلویزیونی طبیب شبکه سوم سیما، بیان معرفی پویش ملی سلامت می پردازد.
زمان پخش برنامه: دوشنبه ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۲ - حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح
لینک کوتاه خبر :