جلسه کمیته انطباق دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته انطباق دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته انطباق دانشگاه در روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی دستورالعمل‌های مربوط به انطباق امور فنی و اداری موسسات پزشکی با شرع، لیست‌های جدید ارسالی از سوی وزارتخانه نیز مطرح شد و روسای بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه نیز نظرات خود را در خصوص موارد مطرح شده در قانون انطباق و نیز نحوه تکمیل فرم‌ها ارائه نمودند.

رئیس دانشگاه علم پزشکی استان سمنان بر تکمیل و ارسال برگه های پایش ارسالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در موعد مقرر تاکید و بیان نمود: اقدامات مناسب برای اجرای طرح انطباق در حوزه های تحت پوشش دانشگاه انجام شده است اما به دلیل گستردگی مناطق تحت پوشش این دانشگاه، مشارکت و همکاری بیشتر سهیل کننده، این امر مهم خواهد بود. 

دکتر کامران قدس ادامه داد: طرح انطباق در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه شامل تفکیک فضای فیزیکی محل تزریقات خواهران و برادران، رعایت موازین شرعی و ارائه خدمات بر این اساس و برای حفظ آرامش بیماران و فعالیت بهتر پرسنل در مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه نیز انجام شده است که جای قدردانی از اعضای این کمیته دارد.
 
 
 
 
  • کد خبر : 49370
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر