جلسه کارگروه گردشگری سلامت دانشگاه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به منظور پیگیری اقدامات لازم جهت اخذ مجوز پذیرش بیماران بین الملل، جلسه کارگروه گردشگری سلامت در روز یکشنبه 15 مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر الهه قدس معاون بین الملل، دکتر فتحعلیان مدیر درمان و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه سرپرست معاونت درمان بیان کرد: پیشبرد اهداف گردشگری سلامت نیازمند تلاش ها و حمایت های تمامی مسئولان و پرسنل محترم دانشگاه می باشد. لذا هر یک از اعضاء بنا به وظایف ذاتی خود اقدامات و پیگیری های لازم را میبایست انجام دهند.
دکتر احسان حسین زاده گفت: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و حمایت های بی شائبه شاهد رونق اقتصادی سلامت در مراکز درمانی دانشگاه و ارائه خدمات با کیفیت به هموطنان و بیماران بین الملل باشیم.
در ادامه جلسه گزارش اقدامات انجام گرفته توسط اعضای کارگروه ارائه شد و سپس در خصوص اقدامات آتی برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت.