جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) در شبکه بهداشت و درمان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان (ساغ) در روز دوشنبه 24 مهر ماه سال جاری در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان گرمسار برگزار شد.
دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در خصوص دستور جلسه که پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فصلی و بیماریهای منتقله از پشه آئدس مطالبی بیان نمودند.
شاه حسینی کارشناس مسئول واحد بیماریها و علیمرادی کارشناس ارشد حشره شناسی پزشکی در خصوص علائم، راههای پیشگیری، روند درمان، شیوه نامه های بهداشتی و مراقبت های بیماری آنفلوانزا و بیماریهای منتقله از پشه ها بویژه پشه آئدس مطالب آموزشی خود را ارائه نمودند.
در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع، اقدامات مورد انتظار از ادارات در راستای همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در کنترل و پیشگیری از بیماری های مذکور بیان و موارد صورت جلسه شد.