جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولان پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولان پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان و مسئولین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار در پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسار به مدت حدود ٣ ساعت برگزار شد.

در ابتدای جلسه قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد های پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار گفت: یکی از اصل های اساسی در ارتقاء کیفیت و خدمات فوریت های پزشکی تعامل و همکاری دوجانبه بین ستاد و نیروهای عملیاتی می باشد.

دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار گفت: برگزاری جلسات چهره به چهره با مسئولین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی می‌تواند کمک شایانی در شناسایی مشکلات حوزه اورژانس پیش بیمارستانی کند.

در ادامه جلسه مسئولین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی مسائل پایگاه های خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شایان ذکر است: در این جلسه رئیس اداره عملیات و کارشناسان ستادی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه حضور داشتند.

  • کد خبر : 48925
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر