جلسه مشترک مسئولان بازرسی استان سمنان و هیات رئیسه دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه هفدهم آبان ماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین رشیدزاده مدیر کل بازرسی استان سمنان با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با دکتر قدس رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که بمنظور معارفه گروه بازرسی واحدهای تحت پوشش دانشگاه در راستای بازرسی های مستمر و سالیانه آن سازمان برگزار شد جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه و سازمان بازرسی نیز حضور داشتند و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به مدیر کل بازرسی استان سمنان و هیات همراه، بیان داشت: ما از سازمان هایی که عملکرد دانشگاه را ارزیابی می کنند، استقبال می کنیم تا با نقاط قوت و ضعف عملکرد دانشگاه بیشترآشنا شویم.
دکتر کامران قدس با ارائه گزارشی از وضعیت خدمات سلامت مردم در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه، گفت: همواره کارکنان حوزه سلامت استان سمنان در تلاش هستند تا بدون هیچ کاستی و با تمام وجود در خدمت به بیماران عزیز انجام وظیفه نمایند.
مدیر کل بازرسی استان سمنان با تشکر از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همکاری خوب مدیران این دانشگاه با آن سازمان، گفت: این اداره کل همانند گذشته در کنار دستگاه های اجرایی خدمتگذار، آماده کمک در بهبود ارائه خدمات صحیح و با کیفیت به هم استانی های عزیز خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین رشیدزاده تصریح کرد:نگاه ما در بازرسی بررسی چالشها و آسیب شناسی است و اعتقادمان بر این است که زحمات زیادی در حوزه سلامت کشیده میشود و لازمست در انعکاس خدمات و فعالیت ها تلاش بیشتری صورت پذیرد و نحوه نظارت ما بر دستگاه ها براساس ضوابط همان دستگاه است و انتظار ما این است که یک اثربخشی مناسبی از بطن برنامه های بازرسی خارج شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم در پایان بازرسی از مراکز پیش بینی شده تحت پوشش این دانشگاه، شاهد شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان باشیم و در نهایت با ارائه پیشنهادهای سازنده عملیاتی نقاط ضعف را بر طرف و نقاط قوت را ارتقاء دهیم.