جلسه مشترک با ریاست هلال احمر شهرستان گرمسار در خصوص برنامه طرح پزشکی خانواده
به گزارش روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه هفتم خرداد ماه سال جاری، جلسه هماهنگی طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و ریاست هلال احمر این شهرستان در دفتر ریاست این شبکه برگزار شد.
در این جلسه هماهنگی که مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه کاظمی معاون بهداشتی و مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی حضور داشتند در خصوص طرح پزشکی خانواده با مجیدی ریاست هلال احمر این شهرستان بحث و تبادل نظر نمودند.
دکتر بهرام قدس ضمن معرفی این طرح در خصوص مشارکت و همکاری تمامی سازمان ها به ویژه در اجرای فاز اول این طرح که سرشماری منزل به منزل می باشد، گفت: اطلاع رسانی به عموم مردم در خصوص این طرح و مشارکت ایشان با پرسشگران طرح سرشماری پزشکی خانواده از اهمیت ویژه ای در خصوص شناسایی جمعیت هدف این برنامه دارد.
وی داوطلبین هلال احمر را یار کمکی این شبکه در تمامی طرح ها مخصوصاً در دوران کرونا نامیدند و خواهان همکاری های ایشان در این طرح شد و مجیدی نیز ضمن اشاره به همکاری های سازمان هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی، بر همکاری و مشارکت در تمامی مسائل مربوط به حوزه سلامت شهرستان تاکید نمود.