جلسه ستاد نوروزی 1404 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح روز سه شنبه چهاردهم اسفند ماه سال جاری، جلسه ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان دانشگاه، روسای شبکههای بهداشت و درمان و بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه و مدیران ستادی دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست مسئول ستاد نوروزی سال 1404 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: با توجه به دستورالعمل طرح نوروزی ارسالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت ستاد نوروزی این دانشگاه از روز چهارشنبه 22 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 16 فروردین ماه سال 1403 ادامه خواهد داشت.
کارن یحیائی ادامه داد: بررسی نتایج فعالیت های گذشته و بیان مهم ترین نقاط قوت و ضعف، همچنین تبیین راهکارهای لازم با هدف ارائه خدمات هرچه مطلوبتر به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی از وظایف ستاد نوروزی است.
در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند خادمان حوزه سلامت این دانشگاه در سال 1403، بیان کرد: بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش این دانشگاه در تعطیلات نوروز پیشرو همچون سال های پیشین باید در حالت آماده باش کامل باشند و پزشکان و کادر بهداشت و درمانی در این ایام خدمت رسان مردم، مسافران و زائران حرم رضوی باشند.
دکتر کامران قدس با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی خدمات در این ایام، گفت: در اطلاع رسانی و ارائه اخبار در ایام نوروز همه دستگاه ها باید هماهنگ باشیم و اخبار مربوطه به درستی به مردم مخابره شود. مسئولان واحد در راستای اطلاع رسانی خدمات، اقدامات، رویدادها و اخبار حوزه سلامت استان با روابط عمومی دانشگاه همکاری نموده تا زحمات شبانه روزی همکاران و خادمان صدیق حوزه سلامت در ایام نوروز منعکس شود.
در ادامه حاضرین درجلسه در راستای برنامه های ستاد نوروزی 1404 به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم پیرامون حوزه های ستادی دانشگاه، بهداشتی، درمانی، غذا و دارو و اورژانس پیش بیمارستانی 115 دانشگاه اتخاذ شد.