جلسه دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه با محوریت اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی برگزار شد

جلسه دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه با محوریت اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه دبیرخانه اعتبار بخشی های دانشگاه با محوریت اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی در روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر تجلی مشاور و مدیر حوزه ریاست دانشگاه،  دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی، دکتر حسین زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، معاونین آموزشی و بالینی و مدیر دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر قدس رئیس دانشگاه با اشاره به ضرورت و اهمیت برنامه اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی در بهبود و ارتقای کیفیت آموزش برنامه، بر مشارکت فعال و موثر تمامی حوزه های ستادی بویژه معاونت های دانشگاه در اعتبار بخشی پزشکی عمومی تاکید نمود.

دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی های دانشگاه از شروع ارزیابی درونی در ماه های خرداد و تیر ماه سالجاری و نیز انجام ارزیابی بیرونی وزارتی در ماه های مرداد و شهریور ماه سال جاری خبر داد و در ادامه موضوعات متعدد اعتبار بخشی توسط حاضرین در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 43938
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *