جلسه توجیهی بدو ورود برای دانشجویان ورودی جدید در بیمارستان ولایت دامغان

جلسه توجیهی بدو ورود برای دانشجویان ورودی جدید در بیمارستان ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه توجیهی بدو ورود برای دانشجویان اینترن و استاجر ورودی جدید بیمارستان ولایت در شاهنزدهم فروردین ماه 1402 در کلاس شماره یک آموزش برگزار شد.

معاون آموزشی بیمارستان ولایت در این جلسه توجیهی بیان کرد: برابر سنجه های آموزشی بسته اعتباربخشی بیمارستان ها و به منظور توجیه فراگیران در بدو ورود به این مرکز، در طی این برنامه، دانشجویان با محیط آموزشی، اعضاء هیات علمی، مدیریت بیمارستان و مقررات داخلی بیمارستان و واحد آموزش آشنا شوند.

 مسعوده باباخانیان ادامه داد: ایمنی و بهداشت، رعایت حقوق بیمار، نحوه ارتباطات درون و برون سازمانی، امکانات آموزشی مجموعه، نحوه تکمیل پرونده بیماران، نحوه همکاری فراگیران در آموزش، شناخت استانداردهای زیست محیطی و آیین نامه پوشش رفتار حرفه ای مواردی هستند که دونشجویان باید به آن ها توجه نمایند.

  • کد خبر : 43358
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *