جلسه تصمیم گیری و تعیین ضوابط و شرایط واگذاری خدمات پسماندهای عفونی شهرستان گرمسار

جلسه تصمیم گیری و تعیین ضوابط و شرایط واگذاری خدمات پسماندهای عفونی شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری جلسه تصمیم گیری و تعیین ضوابط و شرایط واگذاری خدمات به شرکت ذیصلاح متقاضی جمع آوری، حمل و نقل و بی خطر سازی پسماندهای عفونی با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، رئیس و کارشناس اداره محیط زیست، رئیس نظام پزشکی، نماینده فرمانداری، نمایندگان بیمارستان معتمدی، مسئول بهداشت محیط، مدیر عامل شرکت های متقاضی انجام خدمات جمع آوری و حمل و نقل پسماند عفونی واحدهای تولید کننده پسماند عفونی به محل امحاء، حضور داشتند برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تشکر از حضور اعضای حاضر در جلسه، بر مخاطره آمیز بودن پسماندهای پزشکی و لزوم مدیریت صحیح آن در حفظ سلامت مردم و محیط زیست و اهمیت موضوع جمع آوری، انتقال و بیخطر سازی پسماندهای عفونی در پیشگیری از بسیاری از بیماری های عفونی واگیر و غیر واگیر تاکید نمود.

سپس ضوابط و شیوه نامه های بهداشتی  انجام خدمات توسط مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و رئیس محیط زیست برای هرکدام از شرکت های متقاضی تبیین و دستورالعمل های مرتبط در این خصوص مکتوب ارائه و پس از بیان نقطه نظرات توسط حاضران، موارد لازم صورتجلسه شد. 

  • کد خبر : 52023
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر