جلسه بروز رسانی فرایند ترخیص بیماران در مراکز درمانی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه بروز رسانی فرایند ترخیص بیماران در مراکز درمانی و مشخص نمودن وظایف پرسنل درمانی مرتبط در این فرآیند با حضور سرپرست معاونت درمان، مدیر درمان، مدیر گروه روانپزشکی، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان کوثر، مدیر اداره حقوقی دانشگاه، مدیر اداره پرستاری، کارشناس مسئول امور بیماری های درمان و تمامی روانشناسان و مددکاران مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه فرایند پذیرش و بستری بیماران روانی اورژانس و غیر اورژانس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ و طی صورتجلسه به کلیه مراکزدرمانی و دستگاههای ذیربط ابلاغ شد و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت مطرح و دیدگاه های حاضرین در خصوص برون رفت از پیامدهای احتمالی عدم تمکین بیماران یا خانواده های آنها از دستورات درمانی گرفته شد.
در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده، مقرر شد که برای رفع برخی از ابهامات و نگرانی ها، اداره حقوقی دانشگاه ضمن تفهیم وضعیت اورژانسی بیماران در بیمارستان ها، موارد ابهامی را از دادستانی استان استعلام و تعیین تکلیف نمایند.