تعداد دانش آموختگان دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون از مرز 12 هزار نفر عبور کرد
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، بیان کرد: از بدو تاسیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکنون، این دانشگاه 12 هزار و 198 نفر دانش آموخته در مقاطع مختلف تحصیلی داشته است.
دکتر رزیتا هدایتی ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت ها و زحمات ارزشمند تمامی اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه به ویژه معاونت آموزشی دانشگاه در اشاعهٔ تعلیم، تربیت و توسعه علم و دانش و آرزوی سرافرازی و نیل به زندگی سعادتمندانه برای دانش آموختگان این دانشگاه، گفت: در سال تحصیلی 1402-1401 تعداد 642 نفر از دانشجویان مقاطع تحصیلی تخصص بالینی، دکتری (PhD)، دکترای عمومی، کارشناسی ارشد ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فارغ التحصیل شدند.
وی افزود: درراستای مشارکت و بهره مندی از توانمندی های دانش آموختگان، تحکیم روابط دوستانه دانشگاهی، تبادل اطلاعات علمی و فرهنگی، ارتقای سطح آگاهی تخصصی و ارائه برخی خدمات و تسهیلات به دانش آموختگان؛ سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سال 1400 راه اندازی شده است.
معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد: دانش آموحتگان فرهیخته دانشگاه می توانند از طریق سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با تبادل اطلاعات، توانمندی ها و تجربیات ارزنده خود ما را دررستای اعتلای دانشگاه و افزایش سطح سلامت جامعه همراهی نمایند.
سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان