بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهار شنبه سیام فروردین ماه 1402، به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی از سپید پوشان علوم آزمایشگاهی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار تقدیر و تشکر شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه کاظمی معاون بهداشتی و حجتی زاده کارشناس آزمایشگاه شبکه بهداشت ضمن حضور در مراکز خدمات جامع سلامت تدبیر و ایوان کی با پرسنل آزمایشگاه ملاقات و روز علوم آزمایشگاهی را به ایشان تبریک گفتند.
دکتر بهرام قدس ضمن اشاره به فعالیت های پرسنل آزمایشگاه در دوران پاندمی کرونا، از زحمات و تلاش های وی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تشکر نمود.
لینک کوتاه خبر :