برگزاری کمیته درون بخشی هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

برگزاری کمیته درون بخشی هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در راستای بزرگداشت هفته ملی جمعیت، جلسه هماهنگی درون بخشی با حضور دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، کاظمی معاون بهداشتی و مسئولین واحد های ستادی در سالن شهید عامری برگزار شد.

دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در راستای دلایل اهمیت جوانی جمعیت و بزرگداشت هفته ملی جمعیت سخنانی را بیان نمود و گفت: کاهش نرخ باروری کلی به زیر سطح جانشینی و تغییر کیفیت جمعیت به سمت سالخوردگی در آینده می تواند اثرات منفی و ریشه دار بر جایگاه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی ایران در منطقه و جهان داشته باشد.

در ادامه مرتضی کارشناس باروری سالم و جوانی جمعیت درراستای روز شمار و محورهای موضوعی هفته توضیحاتی داد و مسئولین واحدها، فعالیت ها و برنامه های پیشنهادی خود را در این هفته را تشریح نمود.

  • کد خبر : 44094
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *