برگزاری کمیته درون بخشی طرح پزشکی خانواده ( سلامت خانواده ) در شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری، اولین جلسه کمیته درون بخشی طرح پزشکی خانواده ( سلامت خانواده ) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و با حضور مدیر شبکه، معاون بهداشتی و کارشناسان ستاد شبکه برگزار شد.
دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از اجرای گام اول این برنامه با سرشماری خانه به خانه خبر داد و گفت: جهت شناسایی گروه های هدف و تکمیل اطلاعات خانوار در سامانه سیب، مراقبین سلامت با همکاری سایر کارشناسان محیطی و ستادی و همچنین ظرفیت نیرو های بسیج و هلال احمر با مراجعه حضوری درب منازل، فرم اطلاعات خانوار را تکمیل می نمایند.
لینک کوتاه خبر :