به مناسبت هفته سلامت
برگزاری همایش پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری و به مناسبت هفته سلامت (9 تا 15 اردیبهشت ماه سال 1402) و پویش برای سلامتی قدم بزن، برنامه پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان وآموزش و پرورش از میدان بهشتی از مسیر پارک ملت به سمت اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
در این همایش مسابقات ورزشی نظیر طناب کشی ،دارت و...برگزار گردید و به برندگان جوایزی اهدا شد.
لینک کوتاه خبر :