برگزاری همایش بزرگداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز جهانی بهداشت حرفه ای همایش بزرگداشتی در شرکت دیپوینت واقع در شهرک صنعتی ایوان کی با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس دارائی معاون فنی و مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه، مهندس علیزاده ریاست اداره صمت شهرستان گرمسار، دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مهندس شعیری مسئول سلامت کار دانشگاه و جمعی از کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در صنایع و بازرسین بهداشت حرفه ای گرمسار برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر کسائیان ضمن تبریک روز جهانی بهداشت حرفه ای در خصوص اهمیت جایگاه بهداشت حرفه ای در کاهش بیماری های شغلی و همچنین ظرفیت های موجود در دانشگاه برای همکاری های بین صنعت و دانشگاه مطالبی را بیان نمود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار نیز این روز را به کارشناسان بهداشت حرفه ای و بازرسی تبریک عرض کرد و آماری از تعداد صنایع و شاغلین و خدمات ارائه شده در حوزه معاینات شغلی و اندازه گیری های و عوامل زیان اور و بازرسی های انجام شده ارائه داد و در ادامه نیز مهندس علیزاده رئیس اداره صمت شهرستان ضمن تبریک از اهمیت همکاری های بین سازمانی در جهت ارتقاء وضعیت بهداشت حرفه ای صنایع مطالبی را بیان نمودند.
در این همایش نیز ضمن تبیین اهداف سال پیشرو در جهت به ثمر نشستن شعار امسال روز جهانی با عنوان " زمان رو به اتمام است، در شرایط تغییر اقلیم هم اکنون از ایمنی و بهداشت حرفه ای محیط کار اطمینان حاصل کنیم " از سخنرانانی در خصوص نحوه مدیریت سیستم بهداشت حرفه ای در صنایع و مدل های کاربردی و همچنین کارگاه عملی دستاوردهای نوین حفاظت شنوایی بهره برده شد.
در پایان نیز از تعدادی از کارشناسان بهداشت حرفه ای صنایع، بازرسان و همچنین دو کارفرمای برتر در حوزه سلامت محور و خانه بهداشت کارگری با لوح و تندیس تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر :