برگزاری دوره آموزشی با عنوان مدیریت و رهبری در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

برگزاری دوره آموزشی با عنوان مدیریت و رهبری در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دوره آموزشی "مدیریت و رهبری" در روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰ آبان و ۱ آذر ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد.

دکتر قاسم عابدی دانشیار مدیریت بهداشتی درمانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان را با مبانی علم مدیریت و رهبری ،تکنیک های آن آشنا نمود و در ادامه رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی ودرمانی ولایت هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و رهبری مدیران، حل تعارضات، رشد فردی، شناخت قوت‌ها و ضعف‌های مدیران و همچنین به روز کردن دانش مدیریتی مسئولان و مدیران وارتقاء مهارت های عملی و اجرایی مدیران و کارکنان دانست.

این دوره آموزشی به همت واحد آموزش کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و با حضور گسترده مدیران، مسئولان واحدهای اداری و بخش های درمانی، کارشناسان به مدت دو روز برگزار شد.

 
 
  • کد خبر : 54359
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *