برگزاری جلسه ساماندهی، بررسی و رفع مشکلات موجود در فرآیند جمع آوری، حمل و نقل و امحاء پسماند های پزشکی شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه سال جاری، جلسه هماهنگی، ساماندهی، بررسی و رفع مسائل موجود در فرآیند جمع آوری، حمل و نقل و امحاء پسماند های پزشکی در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و با حضور مسئولین مربوزطه تشکیل شد.
دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تشکر از حضور و اهمیت تمامی اعضا، اهمیت نظارت بر اجرای قانون مدیریت پسماند های پزشکی و رعایت دستورالعمل ها و قوانین موجود در جمع آوری، انتقال و امحاء پسماند های پزشکی نکاتی را بیان نمود و در پایان سایر اعضا در خصوص مسائل موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شایان ذکر است: کاظمی معاون بهداشتی، بهرامی پیمانکار حمل و نقل پسماند، میرزاده نماینده نظام پزشکی و کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و بیمارستان معتمدی حضور داشتند.