برپایی میز خدمت به مناسبت روز جهانی قلب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

برپایی میز خدمت به مناسبت روز جهانی قلب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز جهانی قلب با شعار « آگاهی بیشتر و قلب سالمتر » و با به صدا در آوردن زنگ سلامت قلب در بیمارستان روز شنبه هشتم مهر ماه سال جاری در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر گرامی داشته شد.

با همکاری بهرامی نسب سوپروایزر ارتقاء سلامت و با حضور سرپرستار و پرستاران بخش آنژیوگرافی بیمارستان، میز خدمت در راستای آموزش چهره به چهره به مردم و ارائه برنامه آموزشی قلبی عروقی سلامت‌محور (ویژه عموم مراجعین و همراهان و خانواده های بیماران)، با پایش فشارخون، مانیتورینگ علائم حیاتی و ارائه توصیه های مرتبط با خود مراقبتی و عوامل خطر قلب و عروق و شیوه زندگی سالم برپا گردید.

همچنین پرسنل بخش های مرتبط با بیماری های قلبی نیز به غربالگری فشار خون همکاران و همراهان بیمار اقدام نمودند و همکاران و مراجعین با فشارخون بالا برای دریافت خدمات درمانی و تشخیصی تخصصی به کلینیک فشار خون ارجاع داده شدند.

میز خدمت با محوریت روز جهانی قلب و با هدف ارتقای سطح آگاهی و عملکرد سلامت قلب و عروق شهروندان، خدمت‌رسانی، تکریم مراجعین و همراهان و خانواده های بیماران و پاسخگویی به مشکلات آموزشی و سلامت قلب و عروق آنان برپا شد.

قابل ذکر است: یکی از مهم ترین و مطمئن ترین راه های رسیدن به اهداف پیشگیری و کنترل بیماری قلبی عروقی، غربالگری های سلامتی و آموزش همگانی و برگزاری پویش های عمومی است. 

  • کد خبر : 46695
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *