برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت روز جهانی فشارخون در مصلای نماز جمعه شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت روز جهانی فشارخون ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه شهرستان سرخه در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری توسط نورالدین کارشناس بیماری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و قلی زاده مراقب سلامت و مامای پایگاه سلامت شهدای سرخه بر پا شد.
در این مراسم از نمازگزاران مصلای نماز جمعه فشارخون اندازه گیری و بررسی های لازم از نظر پرفشاری خون انجام شد و در صورت بالا بودن فشار خون به پزشک مرکز ارجاع داده شدند. تعدادی پمفلت آموزشی نیز به نمازگزاران توزیع گردید . همچنین کتب آموزشی ورنگ آمیزی با موضوع تغذیه، سبک زندگی سالم، بهداشت محیط، دانستنی هایی برای کلاس اولی ها و بهداشت فردی در گروه سنی کودکان در میز خدمت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در این محل توزیع شد.