بازدید و نظارت معاون بهداشتی دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

بازدید و نظارت معاون بهداشتی دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 21 آذر ماه سال جاری دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه به همراه مریم نصیری مدیر منابع انسانی و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار بازدید و نظارت کردند.

برنامه نظارت عالیه که به صورت دوره ای و منظم توسط اعضاء شورای مدیران معاونت بهداشتی در تمام شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام می شود، این نظارت ها علاوه بر پایش های تیم نظارتی کارشناسان معاونت بهداشتی از ستاد شهرستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت، با هدف رصد، پایش و پیگیری همه جانبه مشکلات موجود در محیط و سرعت بخشیدن به حل آنها درجهت ارائه هر چه مطلوب تر خدمات بهداشتی و ارتقاء شاخص ها در شهرستان های تحت پوشش این معاونت انجام می پذیرد.
 
در ابتدای بازدید، پس از عرض خیر مقدم توسط دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همکاران حاظر در جلسه، کارشناسان ستادی دانشگاه بر پایش واحدهای مختلف شبکه پرداختند و پس از آن کارشناسان هر واحد گزارشات و توضیحات خود را ارائه نمودند .
 
در پایان دکتر کسائیان از زحمات و تلاش های همکاران شبکه بهداشت و درمان گرمسار تقدیر و تشکر کرد و توضیحاتی لازم را در خصوص پیشبرد و بهبود اهداف سلامت و ارتقاء شاخص ها ارائه نمود.
 
 
  • کد خبر : 48491
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر