بازدید و دیدار نوروزی رئیس دانشگاه با کارکنان مراکز بهداشتی، درمانی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در اولین ساعات اولین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۳، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مراکز بهداشتی، درمانی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه در شهرستان سمنان بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه، کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان جانشین و دبیر ستاد نوروزی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور در مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمومنین علیه السلام سمنان، مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم نصرتالله دانائی تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ گلستان و ۱۷ شهریور، مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه، با کادر بهداشتی، درمان و کارکنان این حوزه ها دیدار کردند.
دکتر کامران قدس به اتفاق هیأت همراه از بخش های اورژانس، دیالیز، روان، جراحی، داخلی، تاسیسات، رختشویی خانه و... مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و بخش های زنان، اتاق عمل، اطفال و... مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین علیه السلام بازدید و روند ارائه خدمات را در ایام تعطیلات نوروزی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و ضمن گفتگو و صحبت با کادر درمان و کارکنان این مراکز، فرارسیدن سال نو را به این عزیزان تبریک گفت.
رئیس دانشگاه در این بازدیدها از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان عیادت و جویای وضعیت و روند درمان بیماران شد و همچنین از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه بازدید نمود و از زحمات کارکنان حفاظت فیزیکی دانشکده دندانپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان سمنان با اهدای هدایایی تقدیر کرد.
همچنین وی به اتفاق هیأت همراه از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ گلستان و ۱۷ شهریور، مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه بازدید و ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، از زحمات و خدمات یک ساله این کادر، قدردانی نمود و به بررسی روند ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی پرداخت.
دکتر قدس درراستای ارزیابی نحوه ارائه خدمات بهداشتی به مردم شریف سمنان در ایام تعطیلات نوروز، از مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم نصرتالله دانائی بازدید کرد و در گفتگو با کارکنان این مرکز بهداشتی، فرارسیدن سال نو را تبریک گفته و از زحمات یک ساله کادر بهداشتی این مرکز قدردانی و در گفتگو با مراجعان این مرکز، روند خدمات بهداشتی ارائه شده در این مرکز بهداشتی را بررسی کرد.