بازدید معاون بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار بازدید کرد.
در این بازدید معاون بهداشتی دانشگاه ضمن عرض خداقوت و تشکر از تلاش های کارکنان مراکز بهداشتی تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون، به بررسی روند اجرای این پویش ملی در مراکز خدمات جامع سلامت تدبیر، ریکان، شماره 2، پایگاه سلامت قلعه نو و امید، خانه بهداشت های کرند و کوشک، مرکز مشاوره و مراقبت بیماری های رفتاری، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و واحدهای ستادی مرتبط پرداخت.
در این بازدید مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی، نفیسه بنایی سرپرست شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی، دکتربهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، علی شاه حسینی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، معاون بهداشتی دانشگاه را همراهی نمودند.