بازدید رئیس دانشگاه از روند اجرای پویش ملی سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شهری مرحوم نصرت الله دانائی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه 17 دی ماه سال جاری دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از روند اجرای پویش ملی سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شهری زنده یاد نصرت الله دانائی بازدید کرد.
در این بازدید که دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و جمعی از مسئولان مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در واحدهای مختلف مرکز خدمات جامع سلامت شهری مرحوم نصرتالله دانائی تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان، به بررسی اجرای پویش ملی سلامت در این مرکز بهداشتی پرداخت.
دکتر کامران قدس با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده و ترغیب حضور و شرکت مردم شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم در این پویش ملی، بر ارائه گزارش روزانه از روند اجرای این پویش و ثبت آن در سامانه کشوری تاکید نمود.
وی با حضور در کلاس آموزشی رابطان آموزش بهداشت در مرکز خدمات جامع سلامت شهری مرحوم نصرتالله دانائی، ضمن قدردانی از همراهی و تعامل رابطان سلامت با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روند برگزاری این کلاس آموزشی را مورد بررسی قرار داد.
لازم به ذکر است: رئیس دانشگاه در این بازدید در گفتگو با واحد خبری مرکز صدا و سیمای استان سمنان به معرفی پویش ملی سلامت، تمدید این پویش تا آخر ماه جاری، درصد پیشرفت و... پرداخت.