انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ایران در حوزه اعتباربخشی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هم اندیشی، بررسی و تعیین مفاد تفاهمنامه همکاری آموزشی در حوزه اعتباربخشی بین دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و ایران با حضور دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی، دکتر بهروز کارگری مسئول دبیرخانه اعتباربخشی و مدیران آموزشی برگزار شد.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر درباره برنامهها، نیازها و الزامات همکاری آموزشی، مقرر شد که معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مفاد لازم و جزئیات همکاریها را تدوین و در جلسههای آتی ارائه دهد.
دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت کیفیت آموزش و بهبود فرآیندهای اعتبار بخشی در دانشگاه ها، خاطر نشان کرد: این گام به عنوان آغاز همکاریهای مؤثر بین دو دانشگاه و تلاش برای بهبود نظام آموزشی و اعتباربخشی در سطح کشور تلقی میشود.