اختتامیه مراسم معنوی اعتکاف با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه هفتم بهمن ماه سال جاری مراسم معنوی اعتکاف اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پس از سه روز عبادت و راز و نیاز شرکت کنندگان با خدای خود با استقبال مسئولان دانشگاه به پایان رسید.
در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در مسجد پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد، برنامههای معنوی، عبادی، مداحی و سخنرانی با حضور واعظان و خطیبان برجسته، کارگروه حلقههای معرفتی و محافل انس با قرآن به اجرا درآمد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آئین اختتامیه برنامه اعتکاف اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تقدیر از حضور این عزیزان در این برنامه معنوی، تاکید کرد که حضور در چنین برنامههایی موجب تقویت و اعتلای فرهنگ اعتکاف معنویت در بین دانشگاهیان خواهد شد.
دکتر کامران قدس اعتکاف را فرصتی برای سنجش و پایش خویشتن خویش از لحاظ اعتقادی رفتاری و گفتاری و سپس توبه و انابه از اشتباهات و تجربه کردن لذتهای مصنوعی عبادت اخلاص دعا و بندگی دانست و همچنین شرکت کنندگان در این مراسم نیز از زحمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در برگزاری مطلوب و مناسب این برنامه قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است: برنامه اعتکاف دانشگاه از در ایام البیض ماه مبارک رجب در مسجد پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه به همت کانون قرآن و عترت، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.