آیین استقبال از ۴۸۰ دانشجو ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آیین معارفه و استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز دوشنبه ۷ آبان ماه سال جاری با حضور بیش از ۴۸۰ دانشجو در سالن همایش های حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد.
در آئین معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین بیابانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از معاونان دانشگاه، روسای دانشکده ها، اعضای هیات علمی، اساتید، مدیران و دانشجویان ورودی جدید حضور داشتند.
در ابتدای مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک ورود دانشجویان به عرصه علم و آموزش به سختی ها و شیرینی های دوران دانشجویی اشاره و بیان کرد: در دوران تحصیل در سه حیطه علم آموزی، ارتقای مهارتهای عملی، خودسازی و تزکیه نفس فعال باشید تا پس از پایان تحصیل بتوانید انسان مفیدی در خدمت بشریت باشید.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان نوورود و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: آزادی و آرامش امروز ما مرهون خون شهدایی است که در راه دفاع از وطن جنگیدند و ما باید از فرصت هایی که در دانشگاه داریم به خوبی استفاده کرده و پیگیر علم و دانش باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین محرم بیابانی دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی دانست، گفت: سعی کنید بهترین استفاده را توام با مدیریت زمان داشته باشید، وظیفه اصلی شما تحصیل و آموختن است و در کنار درس به کارهای پژوهشی و مهارتی خاص توجه ویژه داشته باشید چرا که آینده سازان کشور هستید و همه ابعاد باید مد نظر شما باشد.
سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به دانشجویان، از فرصت ها و امکاناتی که در معاونت دانشجویی و فرهنگی برای آنان فراهم شده صحبت و بیان نمود: علم آموزی و کسب مهارت زندکی در دانشگاه فرصتی ارزشمند برای کسب مهارتهای زندکی اجتماعی می باشد.
دکتر علی خالقیان بیان داشت: فرصت ها و امکاناتی در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی برای شما فراهم شده است و مدیران و مسوولین آن حوزه را به دانشجویان نوورود معرفی نمودند.همچنین موفقیت تشکل ها و کانون های فرهنگی و هنری دانشجویی در سطح دانشگاه درطی یک سال گذشته را برای دانشجویان حاضر تشریح کردند.
در ادامه معاونت های آموزشی و تحقیقات و فناوری دانشگاه به بیان قوانین و مقررات و مسائل مهم این دو حوزه پرداختند و در پایان معاونت بهداشتی دانشگاه درباره مشارکت دانشجویان برای جذب سفیران سلامت توضیحاتی را ارئه نمود.
پخش کلیپ و مسابقه دانشجویی از برنامه های اجرا شده در این همایش بود و در این همایش مسئولان و دانشجویان از غرفه های تعبیه شده در محل برگزاری همایش بازدید کردند.