آماده باش کامل حوزه سلامت استان سمنان برای پذیرش بیماران احتمالی ناشی از شرایط گرمای هوا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراکز درمانی تحت پوشش و تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آماده باش کامل برای پذیرش بیماران احتمالی ناشی از شرایط گرمای هوا می باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید کرد: به دلیل شرایط گرمای هوا در کلیه مراکز تشخیصی درمانی (دانشگاهی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه) لازم است تمام فعالیت های درمانی و پذیرش بیماران ادامه یافته و محدودیت و کاهش ساعات کار ادارات شامل هیچیک از مراکز درمانی نمیشود.
دکتر کامران قدس گفت: طبق اعلام معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به معاونان درمان دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور، بر تداوم ارائه خدمات مراکز درمانی به صورت کامل و نیز آماده باش بیشتر مراکز و اورژانس ها برای پذیرش بیماران تاکید شده و مراکز تحت پوشش و تابعه این دانشگاه در آمادگی کامل به سر می برند.
وی افزود: با عنایت به اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر کاهش ساعات اداری به اطلاع می رساند و تاکید می شود که این موضوع شامل مراکز درمانی نبوده و هیچ یک از مراکز درمانی مجاز به تعطیلی درمانگاه، اتاق عمل و بخش های بستری نیستند.