آئین آغاز ساخت کلینیک توانبخشی شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته دولت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پروژه کلینیک توانبخشی شهرستان مهدیشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه 1403 با حضور حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی کلنگ زنی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه برگزاری آئین آغاز ساخت پروژه کلینیک توانبخشی شهرستان مهدیشهر ضمن گرامیداشت هفته دولت، بیان داشت: کلینیک توانبخشی شهرستان مهدیشهر در زمینی با زیربنای سیصد متر مربع با حضور ارزشمند مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی در ایام مبارک هفته دولت کلنگ زنی و مراحل ساخت این پروژه آغاز شد.
دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه ساختمان در نظر گرفته شده برای این کلینیک، یک طبقه می باشد، گفت: 90 میلیارد ریال جهت هزینه اجرای این پروژه درمانی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه متاسفانه جامعه ما به سرعت به سمت سالمندی پیش می رود و احداث مراکز مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای سالمندان و معلولان جزء برنامه های حوزه سلامت استان سمنان است و به امید خدا پس از اتمام فرایند های ساخت و تجهیز این کلینیک، خدمات درمانی برای درخصوص اختلالات عصبی عضلانی، شکستگی، تعویض مفصل، سابقه افتادن و سقوط، سکته مغزی، بیماری نورولوژیک و آرتریت های پیشرفته به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
لینک کوتاه خبر :