یکصد و چهل و دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یکصد و چهل و دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز دوشنبه 26 خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
این جلسه با هدف برنامه ریزی و هم اندیشی درراستای برنامهها و مناسبتهای پیشرو و بررسی موضوعات مربوط به حوزه فرهنگی تشکیل شد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در خصوص حوزه فرهنگی در سال ۱۴۰۳، اردوی جهادی سال جاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز با تاکید بر لزوم برنامهریزی پیرامون تدوین برنامه منسجم فرهنگی در سال جاری برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و ضمن برشمردن اهمیت فعالیت های فرهنگی در حوزههای کارکنان، اساتید و دانشجویان، بیان نمود: باید برنامه ریزیهای لازم درراستای اجرای برنامههای محتوایی مطلوب در حوزه فرهنگی دانشگاه انجام گیرد.